نام افراد فهرست جبهه متحد می تواند در دیگر لیست های اصولگرایی قرار گیرد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام' سیدمحمدحسن ابوترابی فرد' عصر چهارشنبه در همایش 'انقلاب اسلامی ، انتخابات مجلس نهم و بیداری اسلامی ' افزود: فهرست جبهه متحد اصولگرایان در تهران اعلام شده و در دیگر شهرستانها نیز در حال نهایی شدن است.

وی در ادامه با اشاره به دو مقوله اسلامیت و جمهوریت كه جایگاه نظام جمهوری اسلامی را شكل می دهند اظهارداشت:یكی از مهمترین دلایل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران وجود جایگاه جمهوریت در این نظام است و اگر تئوری این نظام را منهای جمهوریت مطرح كنیم قطعا این جایگاه منطقه ای را تجربه نمی كردیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اصل 110 قانون اساسی نبود اسلامیت نظام رنگ می باخت زیرا عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران، فقیه عادل ، مدیر و مدبری است كه با الهام از آموزه های دینی این رسالت را بر عهده گرفته است.

ابوترابی فرد با بیان این كه ملاك تعیین رهبر در دوران غیبت، داشتن دانش و فقاهت در دین و اعلم تر بودن از دیگران می باشد افزود: به لطف خدا طی سه دهه گذشته ولایت فقیه دیروز در شخصیت امام (ره) و امروز در خلف صالح آن بزرگوار مقام معظم رهبری ، مدیر مدبر و شجاع و بی اعتنای به دنیا تجلی یافته است.

وی ادامه داد: جمهوریت یكی از شاخصه های مهم و كلیدی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و هر قدر رنگ جمهوریت تقویت شود بر اقتدار نظام افزوده خواهد شد.

ابوترابی فرد تصریح كرد: باید با فراهم آوردن زمینه حضور و مشاركت شایسته مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهیم.

وی تاكید كرد:باید تلاش كنیم تا شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب افرادی توانمند در مجلس نهم شورای اسلامی باشیم .

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به تاریخچه تشكیل جبهه متحد اصولگرایان اظهارداشت: لیست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان در تهران نهایی و قطعی شده است .

وی همچنین با اشاره به عملكرد مجلس هشتم افزود: این دوره از مجلس از نظر اتخاذ مواضع سیاسی در مواجهه با رویدادهای جهانی ، جریان فتنه و تعامل با قوا عملكرد قابل قبولی دارد.

وی ادامه داد: دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است و باید با بكارگیری ظرفیت ها بتوانیم به قدرت برتر و بزرگ اقتصادی تبدیل شویم.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی اظهارداشت: اقدامات زیادی در این جهت انجام شده كه از مهمترین آن اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها است كه جسارت دولت در این راستا جای تحسین دارد.

سیام**7378**1580





:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: